Korporativ Sosial Məsuliyyət (CSR) uğurla həyata keçirən 16 brend
Korporativ sosial məsuliyyət (CSR) təşkilatların insanlara, planetə və cəmiyyətə müsbət təsir göstərməsinə imkan yaradır. CSR düzgün həyata keçirildikdə, çox geniş təsirlərə malik olur—acılıq və sağlamlıq məsələlərindən tutmuş, iqlim dəyişikliyinə qədər. Bu yanaşma müştəri etibarını artırır, məlumatlılıq yaradır və sosial dəyişiklikləri təşviq edir. Həmçinin, 46% istehlakçı şirkətlərin sosial məsuliyyət fəaliyyətlərini yaxından izləyir, bu səbəbdən CSR indi hər zamankindən daha vacibdir.
Süni intellektin (AI) geniş yayılması ilə, şirkətlər CSR-nin etik texnoloji təcrübələrlə uyğunlaşdırılması sahəsində yeni çətinliklərlə üzləşirlər. Bu gün CSR təşəbbüsləri yalnız ətraf mühitin qorunması ilə məhdudlaşmır, həm də müxtəlif sosial məsələlərə dəstək vermək, işçi hüquqları və bərabərlik kimi məsələləri əhatə edir.
Bu bloqda, CSR sahəsində öndə gedən və real dəyişikliklər yaradan 16 brendi təhlil edəcəyik.
Korporativ Sosial Məsuliyyətin Həyata Keçirilməsinin Nümunələri
Korporativ sosial məsuliyyət bir çox formada həyata keçirilə bilər. Hətta kiçik bir şirkət belə sadə bir qida bankına bağış etmək kimi fəaliyyətlərlə sosial dəyişikliklərə təsir göstərə bilər. CSR-nin ən geniş yayılmış nümunələri aşağıdakılardır:
- Karbon izlərinin azaldılması
- Əmək siyasətlərinin təkmilləşdirilməsi
- Ədalətli ticarətə qatılma
- Şəffaflıq, bərabərlik və müxtəliflik
- Xeyriyyəçi qlobal bağışlar
- İcma və virtual könüllülük fəaliyyəti
- Ətraf mühitin qorunmasına dəstək verən korporativ siyasətlər
- Sosial və ekoloji cəhətdən məsuliyyətli investisiyalar
Bu nümunələr, CSR-nin bir neçə əsas istiqamətini əhatə edir və bir çox şirkət bu sahələrdə öz təşəbbüslərini həyata keçirir. Bununla yanaşı, bu təşəbbüslər yalnız şirkətləri ictimaiyyətə tanıtmaqla kifayətlənmir, həm də müştəri məmnuniyyətini artırır və marka etibarını möhkəmləndirir.
Milleniallar Daha Çox CSR Görmək İstəyir
Milleniallar və Z nəsli üçün sosial məsuliyyətli şirkətlər daha da vacibdir. Onlar inanır ki, şirkətlər cəmiyyətin yaxşılaşdırılmasına yatırım etməli və bu yaxşılaşmanı təmin edən həllər axtarmalıdırlar. İstehlakçıların 80%-i, alış-verişlərini bir markanın missiyası və ya məqsədinə əsaslanaraq edəcəklərini bildiriblər. Eyni zamanda, 74%-i etik sərhədi keçən markaları boykot etməyə hazırdır.
Bu səbəbdən, şirkətlər öz sosial məsuliyyət təşəbbüslərini açıq şəkildə göstərməlidir ki, ictimaiyyət bu təşəbbüsləri görsün və şirkətlərin şəffaflıq və sosial məsuliyyətlərini qiymətləndirsinlər.
Əgər siz də brendinizi daha şəffaf və sosial məsuliyyətli şəkildə təqdim etmək istəyirsinizsə, OnDigital komandası bu sahədə sizə strateji dəstək verə bilər.
CSR Trendlərinin Dəyişməsi
Millenialların və bütün nəsillərin aktivliyi CSR trendlərində dəyişikliklərə səbəb olacaq. Şirkətlər iş yerində şiddət və ayrı-seçkilik əleyhinə mövqe qoymağa davam edəcək. Eyni zamanda, iş yerində çeşidlik, bərabərlik və daxilolma (DEI) daima inkişaf edəcək və hər bir fərdi qrup, mədəniyyət və ehtiyacı əhatə edəcək.
Diversity, Equity and Inclusion (DEI) məsələlərinə diqqət getirmək bu gün şirkətlərin sosial məsuliyyət siyasətinin ayrılmaz hissəsidir. Bir çox şirkət, iş yerlərində müxtəlifliyi artırmaq və əməkdaşları bərabər şəraitdə təmin etmək üçün xüsusi proqramlar tətbiq edir. Bu dəyişikliklər həm də işçi hüquqları və bərabərliyin təmin edilməsi baxımından vacib addımlardır.
Bundan əlavə, şirkətlər sosial haqsızlıq və ətraf mühitə mənfi təsir göstərən siyasətləri tənqid etməyə başlayacaq. Məsələn, Patagonia şirkətinin qurucusu Yvon Chouinard 2022-ci ildə şirkətin gəlirlərini və gələcək qazancını iqlim dəyişikliyi ilə mübarizə aparmaq üçün hədiyyə etdi. Bu növ təşəbbüslər təkcə ekologiyaya deyil, həm də sosial məsuliyyətə olan yanaşmanın necə inkişaf etdiyini göstərir.
Süni İntellekt və CSR
Süni intellekt (AI) müəssisələrə çoxsaylı üstünlüklər təklif edir—avtomatlaşdırma, optimizasiya və fərdiləşdirmə. Lakin, AI-nin istifadəsi də risklər daşıyır. AI-nin düzgün istifadə edilməməsi, yanlış məlumatların yayılmasına səbəb ola bilər və bərabərlik və haqsızlıq yarada bilər. Məsələn, düzgün məlumatlardan istifadə edilmədikdə, AI, şəbəkələrdə müxtəlif cəmiyyətlər arasında ədalətsizliyi və ayrı-seçkiliyi təşviq edə bilər.
Bu nöqtədə Məsuliyyətli Süni İntellekt (RAI) anlayışı yaranır. MIT mütəxəssislərinin sorğusuna görə, illik 100 milyon dollardan yuxarı gəlir əldə edən şirkətlərin 90%-i CSR təşəbbüsləri ilə AI-nin məsuliyyətli istifadəsi arasında əlaqə qururlar. Bu da deməkdir ki, təşkilatlar CSR-nin bir hissəsi olaraq AI-ni necə istifadə etdiklərinə diqqət etməli və bu texnologiyanın istifadəsində şəffaf və ədalətli olmalıdırlar.
CSR-də Düzgün İcra Edilən Brendlər
- Yenilənə bilən İnnovasiya: Johnson & Johnson Johnson & Johnson, planetin təsirini azaltmaq üçün üç onillikdir ki, ətraf mühitin qorunması ilə bağlı müxtəlif təşəbbüslər həyata keçirir. 2025-ci ilə qədər şirkət enerji ehtiyaclarının 100%-ni yenilənə bilən mənbələrdən əldə etməyi hədəfləyir.
- Sosial Məsələlər: Google Google, yalnız ətraf mühitlə bağlı təşəbbüsləri ilə deyil, eyni zamanda sosial məsələlərə də böyük diqqət ayırır. Şirkət ırq bərabərliyi, cinsiyyət bərabərliyi icmalarını dəstəkləyir.
- Davranışsızlıq və Bərabərlik: Coca-Cola Coca-Cola, 2030-cu ilə qədər karbon izini 25% azaldaraq ətraf mühitin qorunmasına mühüm töhfə verəcəkdir. Bununla yanaşı, şirkət 100% bitki mənşəli plastik ilə hazırlanan ilk şüşə qabını təqdim edib.
- Karbon Nötr və Əmək Haqqı Bərabərliyi: Ford Ford, 2050-ci ilə qədər karbon nötr olmaq üçün elektrifikasiyaya 22 milyard dollar investisiya qoyur. Şirkət həmçinin əmək haqqı bərabərliyini təmin etmək üçün qlobal auditlər keçirir.
- Əmək Haqları və Sosial Məsuliyyət: Netflix & Spotify Netflix, işçilərinə 52 həftəlik ödənişli valideyn məzuniyyəti təqdim edərkən, Spotify 24 həftəlik məzuniyyət təqdim edir. Həmçinin, bu şirkətlər Black Lives Matter və ekoloji davamlılıq kimi sosial məsələlərə dəstək verir.
- Səhiyyə Yaxınlığı: Pfizer Pfizer, sağlamlıq sahəsindəki təşəbbüslərini genişləndirir, inkişaf etməkdə olan ölkələrdə peyvəndlərin təmin edilməsi üçün qrantlar təqdim edir.
- İctimai Qlobal Kampaniyalar: TOMS TOMS, hər satılan cüt ayaqqabıya görə bir cüt bağışlamağa davam edir. Lakin, sonradan bu yanaşmanı dəyişdirərək qazancının üçdə birini zehni sağlamlıq və silah zorakılığına son qoyma kimi qlobal kampaniyalara yönəldib.
- Ətraf Mühitlə Dost Texnologiya: GE General Electric (GE), 10 ildən artıqdır ki, yaşıl texnologiyalara sərmayə qoyur və bu sahədə yeniliklər təqdim edir. Onlar 20 milyard dollar gəlir əldə etməyi hədəfləyir.
- Çeşidlik və İnsanın Hüquqları: Starbucks Starbucks, işçi müxtəlifliyi üçün böyük təşəbbüslər həyata keçirir. Şirkət 2025-ci ilə qədər 25,000 ABŞ hərbi veteranı və onların ailələrini işə götürməyi planlaşdırır.
- Qlobal İcma Dəstəyi: The Walt Disney Company Disney, müsbət sosial dəyişikliklər yaratmaq üçün 13 milyon saat könüllü iş təqdim edib. Onlar həmçinin ətraf mühitin qorunması və sosial bərabərlik üçün geniş təşəbbüslər həyata keçirirlər.
2025-ci ildə CSR fəaliyyətlərinin daha da əhəmiyyətli olacağı gözlənilir. İctimai məsuliyyətli brendlər müştərilərin etibarını qazandıracaq və sosial dəyişikliklərə qatqı təmin edəcək. Brendlər, şəffaflıq, ətraf mühitə diqqət və cəmiyyətin inkişafına töhfə verməklə müştəri əlaqələrini gücləndirə bilərlər.Brendinizi rəqəmsal aləmdə gücləndirmək və effektiv SEO həlləri ilə fərqlənmək istəyirsinizsə, OnDigital-ın rəqəmsal marketinq xidmətləri ilə tanış olun. Biz markaların böyüməsi üçün strateji yanaşma təklif edirik.